URODA Targi Kosmetyczne i Fryzjerskie

fot. Lukasz Glowala

URODA Targi Kosmetyczne i Fryzjerskie

autor: Stefania Dowgiałło-Tabaka | kategoria: wydarzenia

URODA Targi Kosmetyczne i Fryzjerskie

Gdańsk, 8–9 października 2016

Sukces frekwencyjny – ponad 8 tysięcy gości, 320 firm i marek, tysiące produktów w supercenach, ponad 50 wydarzeń: tak wyglądały 19. Targi Kosmetyczne i Fryzjerskie URODA 2016 – PO PROSTU PIĘKNE TARGI!

Wydarzenia premierowe

Po raz pierwszy w Gdańsku gościł zespół doświadczanych i nagradzanych stylistów firmy szkoleniowej McDonald Waterfall z Wielkiej Brytanii, którego pokazy cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Zadebiutował także Otwarty Konkurs BARBER STYLE oraz pokazy mistrzów Barber Expert Academy – Wojciecha Karwata (Mistrza Polski w Barberingu), Łukasza Janika (Wicemistrza Polski w Barberingu) oraz Piotra Staszewskiego (Mistrza Fryzjerskiego).

Pokazy fryzjerskich trendów na sezon 2016/2017 przygotowały marki Kemon i Montibello. Montibello zaprezentowało pokaz „Illusions”, natomiast Kemon kolekcję „Etno” 2017 Akademii Fryzjerskiej Szymona Niemczyńskiego. Gościem specjalnym pokazów Kemon była ambasadorka marki Barbara Kurdej-Szatan.

W ramach XIX Mistrzostw Stylizacji Paznokci „Nail Master Cup” rozegrano 8 konkurencji, w tym aż cztery premiowe: Pink & White Salon Nails, Sztylet Salonowy, One Tip oraz Tip Box 3D.

Makijaż, wizaż i stylizacja paznokci

Targowa sobota upłynęła pod znakiem makijażu, wizażu i stylizacji paznokci. Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się Strefa Makijaży Make-up Studio-Beauty Corner, zorganizowana przez Szkołę Wizażu Beaty Małachowskiej BEAUTY ART. Tego dnia odbyły się także 6. Otwarte Mistrzostwa Wizażu i Stylizacji „Pastel Dream”, 17. Mistrzostwa Makijażu Kobiety Dojrzałej „Lady w karnawale”. Nie zabrakło pokazów z zakresu wizażu w mistrzowskich wykonaniach: Jolanta Wagner – make-up artist, dyrektor artystyczna Europejskiej Akademii Estetyki Artystycznej – prezentowała publiczności, jak wykonać makijaż kobiety dojrzałej odpowiedni do typu urody; natomiast Beata Małachowska – właścicielka Szkoły Wizażu BEAUTY ART – zademonstrowała, jak wykonać strobing w makijażu ślubnym. Techniki wykonywania makijaży na specjalne okazje m.in.: ślubnego, glamour, biznesowego i na wielkie wyjścia, poznali uczestnicy 5. Ogólnopolskiego Kongresu Wizażystów. Dwa dni trwały zmagania w Ogólnopolskich Mistrzostwach Makijażu Permanentnego BB PÓŁNOC. Uzupełnieniem Mistrzostw był workshop „Princes Lippen – makijaż permanentny ust”, który poprowadziła Agnieszka Leśniewska – linergistka, szkoleniowiec, twórca i właścicielka Purebeau-AGI Akademii Makijażu Permanentnego. Dla zainteresowanych tematyką podologii powstała specjalna strefa, w której można było zaopatrzyć się w narzędzia, urządzenia, kosmetyki, fachowe publikacje oraz wziąć udział w warsztatach i Kongresie Podologicznym. W sobotę i niedzielę podczas uroczystych Gali poznaliśmy zwycięzców plebiscytu organizowanego przez „Dziennik Bałtycki” – Mistrzowie Urody.

Targi URODA to także wykłady i szkolenia biznesowe dla branży beauty. Wyzwań nie brakuje: jak wyróżnić się na rynku, jak w łatwy sposób pozyskać klienta, jak nie zginąć w gąszczu przepisów i procedur higienicznych obowiązujących w gabinecie kosmetycznym.

Fryzjerska niedziela

Niedziela to fryzjerskie święto na Targach URODA. Dzień Fryzjera to 2 godziny pokazów na scenie głównej, zorganizowanych przez MW VISION, Barber Expert Academy oraz marki Kemon i Montibello. Szkolenia i warsztaty w salach konferencyjnych, panel trychologiczny, a także trzy konkursy fryzjerskie (10. Konkurs Fryzjerski HAIR DESIGN, 52. Wojewódzki Konkurs Uczniów Rzemiosła Fryzjerskiego im. Stefana Zdrojewskiego, GDAŃSK HAIR CUP 2016 – Międzyszkolny Konkurs Fryzjerski).

URODA partnerzy, współpraca

Targi powstają przy współpracy wielu partnerów, m.in. firmy EURO FASHION – Akademia Paznokcia, Europejskiej Akademii Estetyki Artystycznej Jolanty Wagner, Szkoły Wizażu i Stylizacji Beaty Małachowskiej BEAUTY ART, Pomorskiej Izby Rzemieślniczej Małych i Średnich Przedsiębiorstw, BB PÓŁNOC, firmy JBS – przedstawiciela marek Goldwell, KMS California, Olymp i Efalock, sieci sklepów Fale Loki Koki – przedstawiciela marek Kemon, Artègo i Montibello.

www.urodatargi.pl

Na podstawie materiałów MTG

 

 

 

18 Lis 2016