„Piękno ocali świat”. Jak robią to polscy fryzjerzy?
Kampania I Sustain Beauty jest realizowana przez Davines – włoskiego producenta kosmetyków naturalnych do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów.
Kampania I Sustain Beauty jest realizowana przez Davines – włoskiego producenta kosmetyków naturalnych do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów.
Szkolenie na temat roślinnych farb do włosów CulumNatura odbyło się w salonie Medicus w Bełchatowie.
Ponad 8 tysięcy gości, 320 firm i marek, tysiące produktów w supercenach, ponad 50 wydarzeń.
Fryzjerzy Kemon już po raz 12. zagrają wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy!
Kolekcja inspirowana twórczością australijskiego muzyka i kompozytora muzyki elektronicznej – Flume.
To jedyne takie wydarzenie, gdzie podczas jednego wieczoru widzowie otrzymują ogromną dawkę inspiracji.
Marketing krzyżowy to jedna z najtańszych i jednocześnie najskuteczniejszych form promocji własnych usług.
Najświeższe trendy, nowości produktowe, atrakcyjny program merytoryczny, fascynujące pokazy oraz ambitne konkurencje mistrzowskie.
Spotkanie odbyło się 9 października w wiedeńskim centrum konferencyjnym pałacu Schönbrunn i zgromadziło prawie 300 gości.