Trenerzy współpracujący z Davines specjalnie dla Harper’s Bazaar

Trenerzy współpracujący z Davines specjalnie dla Harper’s Bazaar

autor: Stefania Dowgiałło-Tabaka | kategoria: fryzjerskie trendy

Fokus na jesienne trendy

Fryzury inspirowane Fridą Kahlo lub barwami chmur w świetle zachodzącego słońca, a może falowana miękka objętość albo nawiązanie do trendów lat 90.? Trenerzy współpracujący z Davines: Rafał Potomski, Adam Żolik, Karolina Chodzeńska oraz Karolina Sztejn – stworzyli pięć jesiennych looków. Efekty sesji zdjęciowej obejrzycie w listopadowym, jubileuszowym wydaniu Harper’s Bazaar.

Rafał Potomski dla Harpers BazaarEtnominimalizm
Fryzury stworzone przez Rafała Potomskiego.
Jak mówi ich autor: „Zainspirowałem się Fridą Kahlo, prekursorką dredloków i upięć, czy to z warkoczy, czy z doczepionych włosów. Meksykańska malarka inspiruje bowiem dziś nie tylko artystów i kreatorów mody, ale też kobiety, które lubią upięcia eteryczne, zachowujące jednak pierwiastek męski w postaci subtelnego sześcianu – kształtu charakterystycznego dla stylu etno na jesień–zimę 2017/18. Paleta barw jest iście jesienna: od łagodnego miodowego blondu po beże i brązowe szarości z odrobiną złota”.

Rafał Potomski (AtelieRPotomski, Kraków) – fryzjer, freelancer, ambasa­dor linii More Inside Davines. Współtworzył projekt Show dla Intercoiffure w Paryżu i Alternative Hair Show w Wiedniu. Dzięki temu znalazł się w teamie współtwórców Alternative Hair Show w Royal Albert Hall w Londynie. Założyciel AtelieRPotomski w centrum Krakowa.

Produkt Davines, który nadaje blask fryzurze: Shimmering Mist, More Inside.

Adam Żolik dla Harpers BazaarKolorowe Afro
Fryzura stworzona przez Adama Żolika.
Gdzie szukać inspiracji dla codziennej pracy? Dla Adama Żolika były to tym razem barwy nieba. Jak mówi:
„Inspiracją do stworzenia tej fryzury były dla mnie chmury skąpane w świetle zachodzącego słońca, gdzie barwy przenikają się miękko w swoich intensywnościach, a ich kształty nie dają się zgeometryzować. Poruszając się w estetyce pewnego «nieułożenia», pokazuję piękno struktur pełnych objętości”.

Adam Żolik (Czesanka, Poznań) – trener Davines szkolący się w międzynarodowym zespole trenerów z całego świata. Uczestniczył w przy­gotowaniach do pokazów takich gwiazd światowego fryzjerstwa jak Angelo Semi­nara czy Tim Hartley oraz Akademia Allilon. Występował na wielu scenach w Polsce, współtworzył Diamond Show, Hair On Stage czy Davines Discovery Event.

Produkt Davines, który zdefiniuje loki: Curl Building Serum, More Inside

Karolina Chodzeńska dla Harpers BazaarMiękkie fale
Fryzura stworzona przez Karolinę Chodzeńską.
Jak mówi sama autorka: „Ta propozycja, bazująca na miękkiej falowanej objętości, jest skierowana do kobiet mających włosy o różnym gatunku i długości. Przy dłuższych otrzymamy efekt nonszalancji, przy krótkich złagodzimy rysy twarzy. Kształt fal może być różny, w zależności od oczekiwań i temperamentu. Taką fryzurą można wręcz podkreślić nastrój kobiety, a na pewno sprawić, że będzie wyglądać wyjątkowo i niecodziennie”.

Karolina Chodzeńska (Zwierzenia Grzebienia, Warszawa) – trenerka Davines. Najbar­dziej ceni w swojej pracy to, że choć pracuje w zawodzie od 20 lat, wciąż każdego dnia uczy się i doświadcza czegoś nowego. Ulubione momenty w pracy to chwile spędzone z ciekawymi ludźmi. Inspiruje ją kobiecość.

Produkt Davines, który nadaje włosom objętość: Volu Hair Mist, Essential Haircare.

Karolina Sztejn dla Harpers BazaarBob w nowej odsłonie
Fryzura stworzona przez Karolinę Sztejn.
Tu rządzi miękka forma, podkreślająca klasyczne cięcie. Jak mówi Karolina Sztejn: „Oparłam się na trendach lat 90. Wtedy fryzury charakteryzowały się prostą i gładką formą, w przeciwieństwie do szalonych natapirowanych fryzur lat 80. Zależało mi na uzyskaniu miękkiej formy, która podkreśli klasyczne cięcie. Używając okrągłej szczotki, określiłam naturalny kształt i lekką formę, która doskonale uwidoczniła klasyczną linię strzyżenia”.

Karolina Sztejn (Pracownia Fryzjerska Sztejn, Kraków) – fryzjer od 20 lat, trener marki Davines. W swojej pracy ceni dokładność, a bardziej niż nowe trendy inspiruje ją klasyka, która jest według niej nieśmiertelna. Jak mówi, we włosy klientów wplata swą kobiecą siłę i pewność siebie. Mimo doświadczenia wciąż z pokorą podchodzi do materii, jaką są włosy.

Produkt Davines, który nadaje włosom objętość: Volume Boosting Mousse, More Inside.

Materiały: Harper’s Bazaar
Foto: Zuza Krajewska/LAF

15 lis 2017