Akademia Versum
Jak sprzedawać kosmetyki, czyli merchandising w branży beauty
Czy wiesz, że odpowiednia ekspozycja produktów w salonie fryzjerskim czy kosmetycznym może zwiększyć ich sprzedaż nawet o 30%? Co więcej, tak dobre wyniki można osiągnąć bez generowanie dodatkowych kosztów. Wystarczy znajomość podstawowych zasad merchandisingu oraz odrobina kreatywności i zmysłu organizatorskiego.
Jak zdefiniować merchandising? Najprościej mówiąc, jest to rodzaj aktywności polegającej na ingerowaniu w zachowania klientów. Wykorzystanie topografii salonu, sztuki prezentacji produktów oraz pewnych zasad psychologicznych w taki sposób, by wpłynąć na decyzje zakupowe.
O tym, jak zwiększyć zyski poprzez prawidłową ekspozycję produktów w salonie przeczytasz w najnowszej lekcji Akademii Versum. Materiał opracowała Ewa Mielcarek, redaktorka magazynów „Estetica Polska” i „art of BEAUTY”.
Lekcja dostępna pod adresem:
http://www.akademiaversum.pl/merchandising-w-branzy-beauty/
Na podstawie materiałów Akademii Versum