Akademia Versum

Akademia Versum

autor: Stefania Dowgiałło-Tabaka | kategoria: szkolenia

trendy 2Jak wykorzystać trendy konsumenckie, by wyróżnić się na rynku i zwiększyć sprzedaż w salonie
Dlaczego klienci wybierają ofertę konkretnego salonu, korzystają tylko z pewnych usług, a potem jeszcze z chęcią wracają do tego miejsca?

W każdej branży istnieją trendy, które kształtują gusta i wpływają na decyzje konsumentów. Klienci chętniej wybierają produkty i usługi, które są sprofilowane według ich potrzeb i oczekiwań. Równie chętnie sięgają po ofertę, która odpowiada aktualnie panującym trendom oraz jest zgodna z ich przekonaniami, czy stylem życia.

Trendy konsumenckie są obecne również w branży fryzjersko-kosmetycznej. Salony, które wprowadzają usługi adresowane pod konkretną grupę docelową, szybko zyskują stałą i lojalną grupę konsumentów. Takie sprofilowanie firmy to również doskonały sposób na wyróżnienie się spośród konkurencji.

W nowej lekcji Akademii Versum znajdziesz opisy aktualnych trendów rynkowych oraz praktyczne wskazówki, jak wyróżnić swój salon i zwiększyć zainteresowanie klientów.

Materiał opracowała Małgorzata Dziubała – praktyk marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem, autorka artykułów i poradników marketingowych, m. in. dla salonów urody. Aktualnie prowadzi Kreatywny Butik ONE.

Lekcja dostępna pod adresem: http://www.akademiaversum.pl/trendy-konsumenckie-a-sprzedaz-w-salonie/

Na podstawie materiałów Akademii Versum

21 Sie 2015