Poznaj swojego klienta – to klucz do skutecznej sprzedaży!
Nie od dziś wiadomo, że dokładna analiza potrzeb klientów przynosi salonom wiele korzyści. Pozwala między innymi lepiej dopasować ofertę do indywidualnych preferencji odbiorców, sprawniej planować akcje promocyjne i marketingowe, a także skutecznie zwiększać sprzedaż.
Znając oczekiwania i zachowania osób odwiedzających gabinet, specjaliści są w stanie zapewniać im wyjątkową obsługę, dając poczucie kompleksowej opieki i profesjonalizmu. W ten sposób zbudowane zostaje z kolei zaufanie, które wpływa na lojalność klientów, a także na to, czy polecają dany salon swoim znajomym i bliskim.
Skąd czerpać wartościowe informacje o swoich klientach? Dlaczego warto analizować ruch na stronie internetowej i do czego może przydać się narzędzie Facebook Insights? Na te i wiele innych pytań, w najnowszej lekcji Akademii Versum, odpowiada Anna Wydra-Nazimek. Magister kosmetolog, specjalistka ds. marketingu w branży beauty, autorka bloga “Gabinet od zaplecza”.
Nowa lekcja dostępna jest pod linkiem:
https://www.akademiaversum.pl/poznaj-swojego-klienta-to-klucz-do-skutecznej-sprzedazy/
Na podstawie materiałów Akademii Versum