Szkolenie – Jak motywować i rozwiązywać konflikty w salonie

Szkolenie – Jak motywować i rozwiązywać konflikty w salonie

autor: Stefania Dowgiałło-Tabaka | kategoria: szkolenia

szkolenie z I.Marhulets7 i 8 kwietnia w Warszawie, Iwona Marhulets poprowadzi kolejne szkolenie w ramach organizowanej przez system Versum – Akademii Zarządzania Salonami Urody. Spotkanie będzie poświęcone motywowaniu pracowników i rozwiązywaniu konfliktów.

Szkolenie będzie doskonałą okazją, aby zweryfikować własne umiejętności, poznać efektywne zasady i techniki motywowania pracowników oraz dowiedzieć się, w jaki sposób wpływać na osiągane przez nich wyniki. Uczestnicy dowiedzą się również, jak budować porozumienie, zapobiegać lub, w razie konieczności, rozwiązywać konflikty w salonie.

Akademia Zarządzania to również okazja, żeby porozmawiać z innymi właścicielami i menedżerami salonów, wymienić się doświadczeniami i skorzystać z praktycznych porad. Najbliższe spotkanie poprowadzi Iwona Marhulets, edukator branżowy, trener i konsultant z wieloletnim doświadczeniem.

Szkolenie odbędzie się 7 i 8 kwietnia 2016 r. w Warszawie.

Szczegółowy program, relacje z poprzednich spotkań oraz zapisy na stronie: http://szkolenia.versum.pl/

Na podstawie materiałów Versum

 

01 Kwi 2016