„Jesteś” – oryginalna kampania promocyjna marki SENS.US

„Jesteś” – oryginalna kampania promocyjna marki SENS.US

autor: Stefania Dowgiałło-Tabaka | kategoria: wydarzenia

Kampania „Jesteś”Startuje wizerunkowa kampania kosmetyków SENS.US pod głównym hasłem „Jesteś”, zachęcająca kobiety do odkrywania i ujawnienia swojej autentycznej, naturalnej osobowości.

Wymyślona przez dział marketingu firmy SENS.US, wyłącznego dystrybutora włoskich kosmetyków do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów, kampania ukazuje 6 różnych typów kobiet, o różnej urodzie i strukturze włosów, z których każda jest inna, ponieważ jest sobą.

Zamysłem tej kampanii jest przedstawienie 6 oddzielnych serii pielęgnacyjnych z linii Illumyna, do różnych rodzajów włosów: suchych; kręconych; puszących się i niezdyscyplinowanych; cienkich i bez życia; farbowanych oraz do codziennego użytku.

Poprzez kampanię „Jesteś” chcemy pokazać kobietom, że mają możliwość odkrywania kosmetyków dobranych do ich indywidualnych potrzeb, a nie tak jak to zazwyczaj bywa, kosmetyków, do którym kobiety muszą się dostosować. Chcemy, aby kobiety utożsamiały się z naszymi produktami, dlatego wymyśliliśmy 6 różnych haseł promocyjnych, które łączy jedno słowo „Jesteś”. Zależy nam, aby kobiety po tej akcji promocyjnej bez problemu potrafiły odpowiadać na pytanie – A Ty jaka jesteś? wyjaśnia Paulina Baer, specjalista ds. marketingu i PR marki SENS.US.

Kampania promocyjna „Jesteś” potrwa 6 tygodni. Obejmuje działania w prasie branżowej oraz w serwisach społecznościowych, głównie na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Kluczowym celem kampanii jest nawiązanie dialogu między marką SENS.US a Konsumentem.

Wraz z każdym nowym tygodniem na fanpage’u marki SENS.US Polska będzie poruszany nowy temat związany z daną serią pielęgnacyjną. Dodatkowo aktywacją wspierającą kampanię będzie konkurs na Instagramie. Przy pomocy hashtagów #jestemsobą #jestemsensus zbudowana zostanie społeczność dziewczyn ukazujących nam to jakie są.

Chcemy zachęcić kobiety do ujawniania swoich pasji, zainteresowań, emocji i miłości do życia. Pragniemy poznać kobiety takie, jakie są naprawdę. Kobiety często budują wokół siebie wirtualną opowieść o sobie samych. Rzeczywistość jednak wygląda inaczej. My chcemy przekonać je do ujawnienia swojej autentycznej, naturalnej osobowości. W końcu każda kobieta jest fascynująca dodaje Paulina Baer, specjalista ds. marketingu i PR marki SENS.US.

Akcja ruszyła 1 lutego br. i potrwa do połowy marca. Za koncepcję kreatywną, copywriting, PR kampanii odpowiada Paulina Baer, oprawę graficzną przygotował Marcin Antonowicz z działu marketingu firmy SENS.US Polska.

www.ilovesensus.pl

Na podstawie materiałów SENS.US Polska

04 Lut 2016