Nagroda Best Beauty Innovation dla platformy Gabi.net

Nagroda Best Beauty Innovation dla platformy Gabi.net

autor: Stefania Dowgiałło-Tabaka | kategoria: wydarzenia

Best Beauty InnovationPlatforma do zarządzania online salonami piękna Gabi.net wygrała w konkursie the Best Beauty Innovation organizowanym przez Business Speed Dating Poland. Rozbudowany moduł analityczny, przydatne funkcjonalności i intuicyjna obsługa podbiły serca wielu właścicieli salonów i zapewniły główną nagrodę i tytuł Best Beauty Innovation.

20 lutego w Warszawie odbyła się konferencja Beauty Meeting – pierwsze w Polsce spotkanie branży urodowej o formule business speed dating. Właściciele i managerowie salonów beauty z całej Polski mieli okazję spotkać się i – poza wysłuchaniem prelekcji i zaprezentowaniem oferty salonów na stoiskach – porozmawiać, dzieląc się doświadczeniem biznesowym.

Konferencji towarzyszył konkurs The Best Beauty Innovation, kierowany do producentów i dystrybutorów innowacyjnych produktów i usług dla branży urodowej. Główna nagroda powędrowała do twórców platformy Gabi.net.

Zarządzanie nowoczesnym salonem
Platforma Gabi.net została przygotowana z myślą o komforcie właścicieli i managerów salonów beauty. Narzędzie to oferuje nie tylko elektroniczny formularz czy przypomnienia sms’owe o wizytach, ale i możliwość tworzenia i wysyłki newsletterów. Przewagą rozwiązania jest rozbudowany moduł analityczny. Składają się na niego statystyki dotyczące pracowników, klientów i usług. Dzięki nim każdy właściciel salonu z łatwością sprawdzi, które zabiegi cieszą się największą popularnością, które są najbardziej dochodowe czy których pracowników najczęściej wybierają klienci Platforma oferuje możliwość elastycznego dopasowania usług do potrzeb konkretnego salonu, a także 21 dni bezpłatnego testowania.

Gabi.net odpowiada na wiele potrzeba właścicieli i managerów, którzy prowadząc salon za pomocą tradycyjnych narzędzi offline, borykali się na co dzień z wieloma podobnymi problemami. Dzięki platformie zdecydowaną większość z nich udało się usunąć, usprawniona została także komunikacja z klientem. Korzyści z tego czerpie zarówno właściciel, jak i klient salonu, a to cieszy – mówi Anna Grela, koordynator projektu.

Na podstawie materiałów Gabi.net

28 lut 2018