Pokaz kolekcji #kawaii marki z.one concept
Kolory, radość i brak ograniczeń. Takie przesłanie niesie ze sobą nowa kolekcja #kawaii, którą podczas kwietniowego pokazu w Krakowie zaprezentowali edukatorzy marki z.one concept.
Druga część wydarzenia poświęcona została zaś męskiej klasyce, a patronowała jej marka DEPOT The Male Tools & co.
Japońskie słowo „kawaii” świat poznał poprzez komiksy i animacje z Kraju Kwitnącej Wiśni. Trudne do przetłumaczenia, oznacza coś miłego, uroczego, słodkiego. Taki właśnie popkulturowy wydźwięk ma kolekcja #kawaii. W międzynarodowym gronie jej twórców znalazł się również polski edukator marki z.one concept, Sebastian Curyło.
Zwycięzca programu „Mistrzowskie cięcie”, wraz z Katarzyną Złamaniec, Elizą Wajrych i Marcinem Urbańskim, przedstawili nową kolekcję publiczności zgromadzonej w Starej Zajezdni na krakowskim Kazimierzu. Edukatorzy marki z.one concept prezentowali koloryzacje, cięcia i modelowanie, opowiadając o duchu kolekcji, jak i o produktach pozwalających uzyskać tak kreatywne efekty. Jedną z modelek, ukrytą za maską, okazała się Magda Steczkowska, która zaśpiewała kilka swoich energetycznych utworów.
Druga część wieczoru należała do męskiej marki DEPOT. W przygotowanym show edukatorzy tej marki prześledzili 100 lat mody męskiej, począwszy od czasów Titanica, na współczesności kończąc. Na scenie wystąpili Krzysztof Klimczak oraz goście specjalni z zagranicy – Alberto Cordoba (główny edukator marki DEPOT) i Luca Malnati.
Po zakończeniu pokazu muzyczne after party w niesamowitej scenerii Starej Zajezdni, rozpoczęła piosenkarka Jelena Matula.
Podsumowaniem pokazu mogą być opinie, jakie pojawiały się na facebookowym profilu Akademii Fryzjerstwa z.one concept: – „była moc!”, „mnóstwo inspiracji”, „świetna zabawa”, „najlepszy!”.
Fot. Konrad Zarębski
Na podstawie materiałów z.one concept