„Różowa Siła” Kevin.Murphy

„Różowa Siła” Kevin.Murphy

autor: Stefania Dowgiałło-Tabaka | kategoria: wydarzenia

Kampania na rzecz profilaktyki raka piersi oraz raka szyjki macicy.

Coroczna kampania Kevin.Murphy – „Różowa Siła” w październiku ma swoją kolejną odsłonę. Tym razem pod hasłem „Jesteś silniejsza, niż myślisz” marka włącza się w profilaktykę zdrowotną kobiet, wspierając walkę z rakiem piersi, który jest jednym z najczęściej występujących nowotworów. Przez cały miesiąc na swoich profilach społecznościowych, marka będzie edukować, przedstawiać historie kobiet, które wygrały z chorobą, a także uczyć, jak budować pewność siebie oraz wiarę we własne możliwości. Kampania ma na celu również uświadamianie kobiet, że każda z nas jest inna, a także, że w różny sposób odnajdujemy wewnętrzną siłę.

W kampanię zaangażowana będzie dr n. med. Agnieszka Nalewczyńska ginekolog położnik, która na swoich kanałach społecznościowych zbudowała ogromną społeczność kobiet, za pomocą wyrazistych przekazów edukuje i uświadamia, jak ważna jest wczesna diagnostyka. Dodatkowo w kampanie będą zaangażowani znani celebryci, influencerzy oraz eksperci, którzy będą udzielali porad oraz będą dzielić się swoim doświadczeniem. W tym roku marka rozszerzy swoje działania edukacyjne nie tylko w zakresie wczesnego wykrywania raka piersi, ale także na raka szyjki macicy.

Stąd współpraca z Fundacją Kwiat Kobiecości, którą Ida Karpińska założyła na bazie własnych doświadczeń, związanych z walką z nowotworem. Od kilkunastu lat jej działania skoncentrowane są na profilaktyce, edukacji na temat wszystkich aspektów chorób ginekologicznych oraz na walce z mitami. Fundacja zauważa, że społeczne postrzeganie choroby w znaczącym stopniu wpływa na wiedzę kobiet i świadomość profilaktyki.

Kevin.Murphy „Różowa Siła” to:
Edukacja i wykłady ekspertów w zakresie profilaktyki i diagnostyki raka,
Warsztaty online z budowania pewności siebie,
Historie kobiet, które wygrały z chorobą,
Metamorfozy Amazonek,
Materiały edukacyjne.

„Różowa Siła” to także wsparcie finansowe. Część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów Kevin.Murphy, które również będą dostępne w promocyjnej cenie, zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki. W tym roku dostępny jest również dedykowany kampanii zestaw „More Than Pink” z kultową serią Plumping oraz elastycznym lakierem Session.Spray.Flex w małej pojemności. W kampanii wezmą udział salony fryzjerskie na terenie całej Polski oraz sklep internetowy www.hair2go.pl

Wszystko to, by nagłośnić problem występowania raka piersi, edukować i wspierać kobiety.

Produkty dostępne w salonach partnerskich Kevin.Murphy i na www.hair2go.pl

Na podstawie materiałów A&M Premium Distribution

04 październik 2021