TrendVision Award 2015
Przed nami najważniejsze wydarzenie sezonu w świecie fryzjerstwa. Z początkiem maja ruszyła kolejna edycja konkursu TrendVision Award, w którym zmierzą się najlepsi styliści z branży, prezentując oryginalne fryzury, inspirowane najnowszymi trendami Wella Professionals – Journey of Enlightment oraz New Frontier.
TrendVision Award to niezmiennie niezwykłe wydarzenie, wypełnione twórczymi inspiracjami ze świata mody i sztuki. Konkurs wyróżnia kreatywna atmosfera, jednocześnie przyciągając liczne grono osób ze świata fryzjerstwa, mediów i show biznesu. Skupia także największe talenty, by spośród nich wyłonić najlepszych w dziedzinie fryzjerstwa. To unikalna szansa zmierzenia się w dwóch kategoriach: Young Talent, w której biorą udział fryzjerzy poniżej 30 roku życia oraz Color Vision, gdzie fryzjerzy i koloryści mają szansę zaprezentować własną interpretacje trendów w koloryzacji.
Od 1 maja do 31 sierpnia fryzjerzy mogą zgłaszać drogą tradycyjną i elektroniczną swoje propozycje z zakresu interpretacji najnowszych trendów Wella Professionals. Zostaną one następnie ocenione przez jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele świata fryzjerstwa i mediów.
Natchnieniem do tworzenia niepowtarzalnych stylizacji będą nowe trendy Wella Professionals: Journey of Enlightenment, wydobywający wewnętrzne piękno i New Frontier, który na pierwszym planie stawia silne, nieujarzmione piękno, pochodzące z natury.
Kategoria Young Talent szczególną uwagę zwraca na kreatywną i nowatorską interpretację indywidualnej wizji uczestnika, dotyczącej „tego, co nowe, modne i inspirujące”. W ocenie stylizacji będzie ważna również personalizacja trendu oraz całościowe dopasowanie wizerunku, zarówno fryzury, jak i stylizacji. W kategorii Color Vision jury będzie brało pod uwagę technikę koloryzacyjną, aplikację oraz wybór koloru, a także współgranie koloryzacji i strzyżenia.
12 najlepszych uczestników weźmie udział w inspirującym finale, który odbędzie się 27 września w warszawskim ATM Studio. Jest o co walczyć! Lokalni zwycięzcy mają szansę wziąć udział w międzynarodowym finale konkursu TrendVision Award.
W tym roku konkurs otwiera się także na uczestników, którzy na co dzień nie współpracują z marką Wella Professionals. Każdy ma możliwość interpretacji jednego z wiodących trendów i zaprezentowania jury swoich umiejętności. Stworzone przez uczestników stylizacje będą pojawiać się na fanpage’u Domu Wella, a następnie uczestniczyć w głosowaniu fanów marki. Dla zwycięzcy przewidziane są niezwykle prestiżowe nagrody.
Więcej informacji na temat konkursu znaleźć można na stronie: www.domwella.pl/trendvision
Na podstawie materiałów prasowych Domu Wella